Translate ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Αυξήστε την αγάπη

Η αγάπη είναι η ουσία της αρμονίας. Αυξήστε την αγάπη στη ζωή σας, και θα δείτε ότι ως εκ θαύματος όλες οι ασθένειες και οι δυσαρμονίες θα εξαφανιστούν από τη ζωή σας.

Μια μέρα ήθελα να δημιουργήσω κάποια μουσική, αλλά δεν έβγαινε με τον τρόπο που ήθελα. Ξαφνικά είπα, "Άς σκεφτώ για την αγάπη." Τότε συγχώρεσα και ευλόγησα όλους εκείνους που πραγματικά δεν μου άρεσαν. Δημιούργησα μεγάλη αγάπη και συγχώρεση μέσα στην καρδιά μου, και ξαφνικά κάτι έκανε κλικ μέσα μου και μπορούσα να δημιουργήσω τη μουσική μου. Η αγάπη με ενοποίησε και δημιούργησε αρμονία μέσα μου.

Η αγάπη δεν θεραπεύει μόνο εσάς, αλλά και τους φίλους σας. Μπορείτε να δοκιμάσετε αυτό το πείραμα με τους φίλους σας: Εάν έχετε ένα φίλο που είναι λυπημένος επειδή η κοπέλα του τον άφησε, δείξτε του αγάπη, στείλτε του σκέψεις αγάπης· και θα δείτε πώς θα εξαφανιστεί η θλίψη του.

Η αγάπη δημιουργεί ορθές ανθρώπινες σχέσεις και καλή θέληση. Μισείστε κάποιον και θα δείτε πως θα αυξηθεί η δική του κακή θέληση και τα σχέδιά του να σας βλάψει.


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Education as Transformation vol.2     πηγή   elenastral

Δεν υπάρχουν σχόλια: