Translate ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Παιχνίδια

Θέλετε παιχνιδάκια. Οι άνθρωποι κάθονται και αρχίζουν να κουτσομπολεύουν. Τι κάνουν στην πραγματικότητα; Παίζουν χαρτιά. Είναι ένα παιχνίδι. Λένε, “Πέντε για μένα, πέντε για σένα.” “Είδες τι έγινε?” “Το άκουσες αυτό; Το άκουσες εκείνο;” “Α, άκουσα κάτι άλλο.” Τι κάνουν; Περνούν τον χρόνο τους με άσχημα παιχνιδάκια.

Φυσικά υπάρχουν επίσης και όμορφα παιχνίδια, αλλά τελικά πρέπει να δείτε τα παιχνίδια της ζωής και να τα ξεπεράσετε. Η πραγματική ιεροπρέπεια είναι μια κατάσταση συνειδητότητας στην οποία στέκεστε πάνω από τα παιχνίδια και ασχολείστε με τις πραγματικότητες της ζωής.

Όσο περισσότερο παίζετε με παιχνίδια, τόσο περισσότερο θα έχετε πόνο και δεινά στην ζωή σας. Γι’ αυτό επιλέξτε υψηλότερα παιχνίδια και πιο περιεκτικά, πιο χρήσιμα παιχνίδια. Αντί για παιχνίδια, δημιουργείτε πράγματα τα οποία μπορείτε πραγματικά να χρησιμοποιήσετε. Η χρήση δεν είναι παιχνίδι. Υπάρχει διαφορά μεταξύ παιξίματος και χρήσης. Όταν παίζετε με πράγματα, ξοδεύετε τον χρόνο σας, για να πούμε το λιγότερο.

Στην πραγματικότητα, το μίσος, ο φόβος, ο θυμός, η ζήλεια, η διαβολή, το κουτσομπολιό σας, δεν είναι τίποτε άλλο παρά συναισθηματικά παιχνίδια. Παίζετε με αυτά. Δεν έχετε μεγαλώσει ακόμα. Έχετε κολλήσει εκεί. Όταν μεγαλώσετε θα πείτε, “Τι κάνω με αυτά τα άσχημα παιχνίδια;”

Εάν η συνειδητότητά σας αναπτυχθεί λίγο ακόμα, αρχίζετε να κατακτάτε τα παιχνίδια στο νοητικό σας πεδίο και δεν παίζετε άλλο με αυτά. Ποια είναι τα παιχνίδια στο νοητικό πεδίο; Ο εγωισμός, η ματαιοδοξία, η χωριστικότητα, η απληστία, η προκατάληψη, η δεισιδαιμονία είναι παιχνίδια στο νοητικό πεδίο με τα οποία πολύ χαρούμενα παίζετε μέρα και νύχτα και καταστρέφετε την ευτυχία σας. Είναι παιχνίδια!


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Consciousness vol.1           πηγή    elenastral


Η ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Ο Ηρακλής µε τη βοήθεια της Αθηνάς
καθαρίζει τους στάβλους του Αυγεία.
Γλυπτό από το ναό του Δία στην Ολυµπία.
Για να ζούμε ενάρετα, πρέπει να παλεύουμε διαρκώς με τον εαυτό μας διότι όπως πριν από χιλιάδες χρόνια είπε ο Δημόκριτος: «ΤΟ ΝΙΚΑΝ ΕΑΥΤΩΝ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΝΙΚΩΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΗ ΕΣΤΙ», που σημαίνει ότι,  το να επιβαλλόμαστε του εαυτού μας είναι η πρώτη και άριστη νίκη.
Εξάλλου όπως εύστοχα αναφέρει ο Ησίοδος: «ΑΡΕΤΗΣ ΠΡΟΠΑΡΟΙΘΕ ΙΔΡΩΤΑ ΘΕΟΙ ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΘΗΚΑΝ», δηλαδή μπροστά στην αρετή οι αθάνατοι θεοί έβαλαν τον ιδρώτα. Αφού τα «ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ» - Ιδρώτα και κόπο θέλει η αρετή ή, τα αγαθά αποκτώνται με την κούραση!
Κατά τον Σωκράτη: «Η αρετή είναι αγαθό» και «Η Αρετή είναι κτήμα ΑΔΕΣΠΟΤΟ και καθένας θα πάρει το μερτικό του, ανάλογα με τη τιμή ή τη περιφρόνηση που θα της έχει.
Ο καθένας είναι υπεύθυνος για την εκλογή του… Ο Θεός ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ…
Ο Αντισθένης μας λέει: «ΑΡΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΗ ΕΣΤΙ», δηλαδή η αρετή μπορεί να διδαχθεί και «η αρετή ανήκει στα έργα και δεν χρειάζεται πολλά λόγια ούτε μαθήματα».
Και αφού η αρετή, στην γραμματική, είναι «ουσιαστικό, γένους θηλυκού» η θεωρία μιας θαυμαστής γυναίκας για τις αρετές, συνολικά…

Επιστροφή στη Παιδικότητα - Πνευματικό Ήθος

Είναι μεγαλειώδης στιγμή όταν αποκτά ο άνθρωπος ξανά τη χαμένη επαφή με τους πνευματικούς κόσμους. Είναι μια πολύ ευτυχισμένη κατάσταση. Γίνεται ξανά κανείς παιδί, τα παιδιά που εννοούσε ο Χριστός ότι θα βάλει στο Βασίλειό Του...

Πραγματικά, η πνευματική πορεία μπορεί να πει κανείς ότι είναι μια 'οπισθόδρομη' κίνηση προς την ουσιαστική παιδική ηλικία. Προχωρά κανείς και αρχίζει να θυμάται πως έβλεπε τον κόσμο όταν ήταν παιδί, και ΓΙΝΕΤΑΙ παιδί ο ίδιος, που σημαίνει ότι γίνεται πιο απλός και δεν μπλέκει σε διανοήματα, αποκτά το ουσιαστικό πνευματικό Ήθος και όχι τις προκαταλήψεις της κοινωνίας, κι έτσι κρίνει τους ανθρώπους και τις καταστάσεις με την ουσιαστική κρίση του Παιδιού/Γέροντα. Όπως λέει κι ένας Δάσκαλος "Οι πραγματικοί κριτές του κόσμου είναι τα παιδιά και οι γέροι, μάθε να κρίνεις σαν αυτούς". (Γέρος=ιερός όντας, αυτός που βρίσκεται σε ιερότητα).